Delegacje – co wypada wiedzieć

Kiedy mamy zamiar delegować swoich pracowników do innych państw w Unii Europejskiej musimy być świadomi praw jakie nas dotyczą. O ile wyjazd jest tylko na kilka dni nie stanowi on większego kłopotu dla pracodawcy. Jeżeli jednak praca jaką miałby wykonywać pracownik poza granicami kraju jest wyjazdem kilku miesięcznym musimy już znać wszystkie przepisy które będą nas obowiązywać. Istotnym dokumentem jest Dyrektywa Wdrożeniowa mająca na celu ochronę praw pracowników delegowanych oraz kontrole firm ich zatrudniających. Te oraz inne przepisy powinny być znane każdemu kto chce wysłać pracownika do pracy zagranicę. Jeżeli jednak wszelkie regulacje prawne nie są nam znane bądź nie jesteśmy ich pewni warto sięgnąć informacji poprzez organizowane kongresy, konferencje lub seminaria które są planowane przez: dyrektywa delegowanie pracowników Dzięki temu uzyskamy należytą dla nas wiedzę z zakresu delegowania, która uprości nam podejmowanie kluczowych decyzji. By być na bieżąco z istotnymi informacjami zaleca się dodatkowo zaglądać na stronę inicjatywy.